تولدم مبارک

صبح روزی که به دنیا اومدم، بیست روز از سال نوی 54 گذشته بود.هنوز تبریک های سال نو تمام نشده بود که تبریک به دنیا اومدن من به مامان و بابا شروع شد.

عاشق بازی های پسرونه .عاشق هر چیز شیرین و دمبه کباب که می گفتم ممبه.

پدرم .... مرد تلاش و سختی ... دوست داشت بهم بگه شادی تا شراره ... هرآرزویی داشتم و دارم را برام برآورده می کنه .

مادرم ... زن صبر و آرومی و لبخند ... معلم ادب و تربیتم .

مسعود و مهرداد و شهرام یه عالمه دوستم داشتند و دارند.

مدرسه.... درس خون.... شیطون.... ماجراجو ... در عین حال ترسو .... عاشق انشا و ریاضی متنفر از انگلیسی و عربی.... رفتم دبیرستان .... رشته ریاضی .... برای رو کم کنی.... خیلی خیلی رفیق باز....دانشگاه .... برق ....دوران دانشجویی .... شیطونی و رفیق بازی .... در یک عملیات انتحاری تمام دوستام را گذاشتم کنار برای همیشه .....و شروع کردم به نوشتن ... و پنجاه و چهاری کشف شد.

جامعه.... وقتی واردش شدم اون چیزی که فکر می کردم نبود. ولی واردش شدم.

کار ... تجربه بدست آوردن پول لذت بخش بود....به خودم قول دادم تا زنده ام کار کنم....بهترین تفریحم کاره.

عشق .... رضا .... زندگی.

امروز ....19 فروردین85 ....سی ساله .

فردا .... 20 فروردین 85.... سی و یک ساله.

سی و یک سالگی هیچ عالمی نداره. کم کم دارم به دنیای آدم بزرگا وارد می شم. توی فکر و روان من یکی همیشه میگه ورود به دنیای آدم بزرگا ممنون.همین روزاست که گاو حسن از هندستون بیاد و با خوندن شعر اتل متل توتوله منا از دوره کودکی بیرون بندازه وعمو زنجیر باف به من نخودچی کیشمیش دیگه نده … ولی من بزرگ نمی شم . من به دنیای آدم بزرگا نمی رم.درسته که وقتی بیست فروردین می یاد یعنی یک سال بزرگ شدم…. ولی کور خوندند …من هنوز مشقام خوب می نویسم که بابام به من عیدی بده… اونم یه توپ قلقلی که می زنم زمین هوا بره…

تولدم مبارک

9 comments:

تولد تولد تولدتون مبارک .... بیا شما رو فوت کن که 100000000000000 سال زنده باشین :دی....ما کیک می خوایما....منتظر کیک هستیما :دی

سلام
تولدت رو تبريك مي‌گم و برات آرزوي لحظه‌هاي شاد مي‌كنم

شما هم فرورديني هستين پس‍!

sharareh joon;behtarin dooste man na tanha ye doost balke ye khahar va vaghean ye rafiiiiigh :tavalodet mobarak bashe ,yek omr khande va shadi ro barat arezoo daram!(khodemoonimaaa dige vaghean az ma bozorgtariiii);-)

شراره جان سلام
من دوست و همکار سابق فريده هستم و از طريق او با مطالب نوشتاری شما آشنا شدم
تولدت را تبريک می گم و اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشی و در ضمن به قول خودت هيچگاه بزرگ نشوی
قربانت

به نام خدا
سلام
تولدتون را تبريك مي گوييم.
كودكي هايم اتاقي ساده بود
قصه اي، دور اجاقي ساده بود
شب كه مي شد نقشها جان مي گرفت
روي سقف ما كه طاقي ساده بود
مي شدم پروانه، خوابم مي پريد
خوابهايم اتفاقي ساده بود
زندگي دستي پر از پوچي نبود
بازي ما جفت و طاقي ساده بود
قهر مي كردم به شوق آشتي
عشقهايم اشتياقي ساده بود
ساده بودن عادتي مشكل نبود
سختي نان بود و باقي ساده بود

تولدت مبارک...امیدوارم هیچ وقت بزرگ نشی...به منم یاد بده چه جوری می تونم در برابر این موج بزرگ شدن مقاومت کنم تا حالا مقاوم بودم می ترسم نتونم ادامه بدم!:)

akhey...
naziiii...
jigareto begardam khoshgelakam...
tavalodet mobarak bashe golam...manam nemikham hich vaght bozorg besham.mage zoore? :D aslan bia daste hamdige ro begirim baham motahed beshim....amoo zanjir baaf...baaaale....zanjire mano bafti...baaaaale...balaTam? pas manam baziii :D ....fadat besham elahi...yeki yekdoone dokhmale khanevade ;) ...dooset daram...az in rahe door soorate mesle maheto miboosam va vasat arezooye behtarinha ro daram...boooooos...
hamishe delet javoon bashe va hich vaght gham too dele mehraboonet nashine...doostdare hamishegit...ati

مبارکا باشه

نه... باید اجرا بشه و مشکلی نداره