من از خودم متشکرم

به درخواست یکی از دوستام قرار شد یک نامه تشکر آمیز از خودم بنویسم.... ولی هر چی فکر می کنم نمی دونم چرا نمیشه نوشت ....چون احساس می کنم شاید بقیه فکر کنند مغرورم ....ولی دوستم چون احساس می کرد من اعتماد به نفسم را از دست دادم این پیشنهاد را کرد .... نمی دونم کارم درسته یا نه.... می نویسم....

من از خودم متشکرم که مغرور نیستم

من از خودم متشکرم که دروغ نمی گویم

من از خودم متشکرم که صادقم هر چند چوبش را می خورم

من از خودم متشکرم که دل کسی را نمی شکنم

من از خودم متشکرم که شجاعت عذر خواهی کردن را دارم

من از خودم متشکرم که می تونم در مشکلات آدما بهشون کمک کنم

من از خودم متشکرم که می تونم تنهایی دوستام را پر کنم

من از خودم متشکرم که می تونم هر شب دلقک بشم و مامان و بابام را بخندونم

من از خودم متشکرم که واقعا از ته دل رضا را دوست دارم

من از خودم متشکرم که می تونم همه را دوست داشته باشم

من از خودم متشکرم که می تونم همه را ببخشم

من از خودم متشکرم که اجازه می دم وجدانم با من زندگی کنه

من از خودم متشکرم که سنگ صبورم

من از خودم متشکرم که درسم را خوندم

من از خودم متشکرم که از صبح تا شب کار می کنم

من از خودم متشکرم که خودم را دوست دارم

من از خودم متشکرم که همیشه از خدا تشکر می کنم

من از خودم متشکرم که در زندگی ام قانعم

من از خودم متشکرم که از زندگی ام راضی ام

من از خودم متشکرم که در ناراحتی هام کسی را شریک نمی کنم

من از خودم متشکرم که در شادی هام همه را شریک می کنم

من از خودم متشکرم که .....

3 comments:

فرصتی دراز را به دشمن خویی از دست داده ایم و هیچ کس نمیداند چقدر فرصت باقیست.
بیا تا جبران محبتهای نا کرده کنیم

che dokhtare khubi :-D

با سلام
من هم از خود شما تشکر می کنم