برنامه‌ی هفته‌گی

دیدی خونه‌های قدیمی را بازسازی می‌کنند؟ منم تصمیم گرفتم این خونه را بازسازی کنم تا شاید کمی از این یکنواختی دربیاد. دیوارهای اتاق‌هاشو بر‌می‌دارم تا فضاش بزرگتر بشه. چند تا پنجره رو به بیرون باز می‌کنم که نورش بیشتر بشه. لب پنجره‌هاش گل می‌گذارم که صبح‌ها در را که باز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنی به‌‌ت لبخند بزنه. یک حوض می‌گذارم یک گوشه . بشین لب حوض. به آب نگاه کن تا سیاهی نوشته‌هام چشماتو را نزنه. درِ این خونه به روی همه بازه. صبح‌ها آب و جارو می‌کنم تا تو بیای.

هر روز تا قبل از ساعت 10 صبح آپ می‌کنم. اگر یک روز نتوانستم خبر می‌دهم.

از شنبه تا پنج‌شنبه با موضوعات زیر طبق این برنامه‌ی هفته‌گی می‌نویسم.

شنبه‌ها: شعر

یک‌شنبه‌ها: عکس

دوشنبه‌ها: روزمره‌نویسی(خاطره، شخصی، دردودل)

سه‌شنبه‌ها: عکس

چهارشنبه‌ها: اجتماعی، سیاسی، خبری

پنج‌‌شنبه‌ها: طنز

از امروز تا شنبه‌ی آینده چیزی نمی‌نویسم. می‌دونی چرا؟ چون منتظر خواندن نظرات و پیشنهاداتت هستم. کار سختی در پیش دارم که بدون حمایت شماها امکان نداره. امیدوارم دیدن تو دوست عزیز در این‌جا تابع قانون پی آن‌گاه‌ کیو یِ کامنتی نباشه.

پس تا روز شنبه 24 شهریور 1386 بدرود.

0 comments: