ولنتین................................................valentine

آدم گاهی وقتا بینه زمین و هوا گیر میکنه.هوا درسته یا زمین.اینجوری که از ویترین مغازه ها پیداست چند روزه دیگه به والنتین یا روز جهانی عشق نمونده.البته چند ساله پیش این چیزا نبود تازه گی این روزا مد شده.البته نه اینکه من مخالف باشم نه ولی یه جورای وقتی میبینم توی خیابون بعضی ها که ه را از ن تشخیص نمی دند ژست اون ور آبی می گیرند که انگار هفت نسلشون اونوری بوده خیلی خوشم نمی یاد. من بدم نمی یاد آدم یه روز در سال حداقل جرات کنه یا فرصت به اونی که دوستش داره بگه دوست دارم ولی اینکه با این روش که ندونه چرا همه چی قرمزه یا چرا شکلات یا رز قرمز یا ولنتین مقدس کی بوده خیلی زوره.........برای همین آدم میمونه بینه زمین و هوا هر چند که جواب این چرا برای بعضی از ها اصلا مهم نیست

6 comments:

SHAYAD BEHTAR BASHE BE ANGIZEYE KAR FEKR KONI

اینجا هم تقریبا کسی دلیلش رو نمیدونه. کسی فلسفه پشت این چیزا رو زیاد دنبالش نمیره. چیزی که برای ملت مهمه بهونه ایه که دستشون میاد برای کادو گرفتن و کادو دادن و دوست دارم و دوسم داری

به نام خدا
سلام
120 در صد درسته
من هم موافقم

متأسفانه بعضی ها عقلشون به چشمشونه
من هم با شما موافقم

توضیحا البته: من با این مساله (که ملت نمیدونن چی به چیه) مخالف نیستم! نمیشه از ملت انتظار داشت همه چیو از بیخ بدونن. مثلا من وقتی از اصطلاح "پاچه پاره" استفاده میکنم، لزوما نباید بدونم که این از کجا اومده. همین رو در مورد ولنتاین و مسایل مشابه صادق میدونم ولی با حرفت که میگی : خیلیا نمیدونن، آره موافقم