خبری از یک دل گرفته(1

1روز

2 روز

3 روز گذشت

و امروز چهارمین روز است که ....

خیلی سخته

روزهای سختی را داره پشت سر می گذاره.شاید داره امتحان میشه. چقدر امتحان.... ولی این بار خودش خواست که امتحان بشه.....

گریه کن گریه قشنگه

گریه سهم دل تنگه

.

.

.

وقتی در سن 20 تا 25 سالگی بود تجربه از دست دادن ها و ندیدن ها را داشت ولی نه ندیدن مادر و ... .امروز دل گرفته ای داره ولی چهره اش اینو نشون نمی ده. وقتی می بینمش تمام خطهای درهم صورتش را پاک میکنه و لبخند می زنه . تا کی می تونه ادامه بده ؟ نمی دونم. سکوت بدی اختیار کرده.

وقتی ازش می خوام حرف بزنه ....میگه سکوت بهترین حربه منه...میگه سالها گفتم و محکوم شدم ....

تا کی می تونه ادامه بده؟

12 comments:

migama...ketab minvisi.?......حرفهاي يک پنجاه و چهاري - تابستان74
آتش و آتش افکن - بهار75
......in 2 ta ketabaie ke khodeton neveshtin??

بعد از هر مشکل یا دل گرفتگی .خدا همیشه به ادم خوشی و نتیجه خوب میده.......حتما" امتحانه

من نفهمیدم...گنگه...خیلی هم

من نيز نفهميدم

kesi tori shode?

chy shode sharare joon chyzy shode nafahmidam chy gofty omidvaram halet khoob bashe

آن بحث هنوز ادامه دارد....

شوكه كه هيچ سورپريز شدم اساسي. كادوي خوبي بود برام.
ارادتدمنديم

شلام :دی....روزتون هم مبارک باشه!:دی

bavaresh nakon,hamishe film bazi mikone!

anonymouse aziz havaset bashe ke sabt shode az koja omadi..... faghat ino migam ke az parsonline pardisan hasti.... baghiyasho mibakhshamet.badam nist adam kami IQ ash ra taghviyat kone ha.