ضرایب زندگی

اشتراک زندگی همه آدمهای روی زمین خنده و گریه است.

جمع زندگی همه آدمهای روی زمین تکرار تکراره.

تفریق زندگی همه آدمهای روی زمین گاهی وقتها غم گاهی وقتها شادیه.

هممون زندگی های شبیه به همی داریم فقط ضرایبی که براشون تعریف میکنیم و در اونا ضرب میکنیم فرق میکنه .یکی ضریب غمش را صفر تعریف میکنه یکی صد.شعاره اگه بگم ضریب شادی و خنده را صد انتخاب کنید. شاید ایده آل ترین زندگی اون زندگیه که ضریب غم وشادیش یا خنده و گریه اش یک باشه. چون همه اینایی که گفتم توی زندگی هممون هست ولی این ماییم که با ضریبهایی که بهشون میدیم اونا را بزرگ بزرگتر میکنیم یا کوچیک و کوچیکتر.

7 comments:

قبول نداري كه در دوره زمانه فعلي ضرايب غم هميشه تعدادشون بيشتر شده؟

قبول دارم ولی ماییم که انرژی برای رشد ضریب صادر میکنیم

سلام...هر چه ضرایب غم بیشتر بشه لذت شادی هم بیشتر میشه

پس تو اوج غم باید دنبال شادی بود......موفق باشین

شاد بودن هنر است .شاد ماندن هنری والاتر . بیغمی عیب بزرگیست که دور از ما باد!
من فقط سعی میکنم ضریب شادی رو ثابت نگه دارم :)

درود
راست است.منتها،هيچ غمي نيست كه يك شادي عميق همزادش نباشد.در هر لبخند عميقي نيز اگر يك معلق صد و هشتاد درجه اي بزنيم با نگاهمان ،اشك جانداري نهفته است.
روشن باشي.

سلام شراره عزیز
تو گروه عسکتو دیدم
یه حدسی دارم راجع بهت بعدا می گم
اون قضیه پاها چی شد؟
کدوم خودت بودی؟
لاک نقره ایه؟
ضمنا تو اون عکس دوستی که ایستاده از سمت چپ دومی به شدت شبیه فاطمه معتمدآریاست!