صندلی داغ

داستان صندلی داغ از اونجایی شروع شد که پس از تغییر مکان شرکت و اسباب کشی، مدیریت محترم عامل دکوراسیون اتاق مربوطه را تغییر داد ونتیجتا صندلیهای دکوراسیون قبلی را بین بعضی اتاقها پخش کرد و در این میان یکی از 8 صندلی در اتاق اینجانب قرار گرفت و از اونجایی که صندلی از نوع چرم می باشد و کمی نیز انحنا دارد برو بچ استقبال شدیدی از اون صندلی می کنند و یه جورایی این صندلی جزو گروه 5 نفره ما شد. یک روز یکی دلش می گیره و می یاد ساعتها روی اون می شینه و فکر می کنه. یک روز یکی رویش میشنه و اشک می ریزه و یک روز 5 نفره رویش می شینند و خلاصه اینکه در غم و شادی ما شریکه ... خود من وقتی عصبانیم بیشتر پیشش می روم و مثل خیلی از آدمهای روی زمین فقط اونا توی ناراحتی هام شریک می دونم و شادی هام را با صندلی چرخون پشت کامپیوترم تقسیم می کنم. بگذریم....

خلاصه اینکه این صندلی داغ ما دوست خوبیه چون فقط گوش میکنه و حرف نمی زنه .... محکم همیشه سر جایش ایستاده و مهم تر اینکه هیچ توقعی هم ازهیچکدوممون نداره.

به راستی خصوصیت یک دوست خوب چیه ؟اینه که فقط شنونده خوبی باشه یا شنونده و گوینده خوبی ؟ یا نکنه دوست خوب اونه که همیشه کارهای ما را طبق نظر خودمون تایید کنه؟ یا نه فقط حرف حق بزنه ولا اینکه ما اون حرف را دوست نداشته باشیم..... در هر حال به نظر من کسی که وقت می گذاره و به حرف من گوش می ده حتی اگر نظری هم نده یا نظراتش درست هم نباشند یک دوست خوبه.حتی شمایی که الان وقت گذاشتی و این پست را خوندی حتی اگر کامنتی بر خلاف نظرات من بگذاری بازم برای من یه دوست خوبی.......

این هم نمایی از صندلی داغ ما

7 comments:

تنها انکه کمترین جا را به خود اختصاص داده میتواند با دیگران بخندد با دیگران بگرید

یه دوست خوب:کیسه که وقتی ازش از پول خاستی بگه نمیدم.اگه بهش گفتی من بی تو میمیرم اون بگه ولی من بی تو زندگی میکنم.اگه شاد باشی دلیل شادی رو بدونه بعدش شاد بشهو.......

درود
از من بپذير،دوست خوبم،دوست خوب حتي نيازي نيست كه شنونده خوبي هم باشد...اصولا چندان نيازي هم به حس شنوايي ندارد....دارد؟كسي كه در چشم تو نگاه كند و ته ته روحت را بخواند؟..يا حتي گاهي بدون نگاه؟
دوست خوب فقط بايد باشد.حضورش طرفه است.تسكين نيست...آذرخش راستين «آغازيدن» است
---------------
از سن و سالم پرسيده بودي.به كفايت پيرم.مقيم دنياي سالكان پير.معلوم نيست؟
---------------
روشن باشي.

دوست خوب كسي است كه ريا نداشته باشد. همين

سالهاست دوست خوبم خواهرمه شايد به جرات ميتونم بگم كه دوستي به اون صورت نداشتم و ندارم اما دوست خوب خوبه اگه گير بياد

اين دوست خوبي كه مي گي چند وقته فكرمو مشغول كرده
الان هيچ تصوري از يك دوست خوب ندارم
فكر مي كنم هر طور باشه من نمي تونم بهش بگم يه دوست خوب
و
داشتم فكر مي كردم كه دوست بد يعني چي؟ و اگه بده پس چرا دوسته؟

اصلا خود دوست يعني چي؟

هيچ تصوري از يك دوست ندارم
و لازم هم ندارم

والبته ايراد از منه

bishtar doost daram ba adama harf bezanam ke natanha goosh konan balke harfam bezanan. sandali behem hal nemode