پاهای ما

این پای من و دوستام .نظرتون در موردش چیه؟ کدوم پا متعلق به کیه؟

14 comments:

کدومش خودتی ناقلا؟؟؟:)

ensafan ke pa shiktar az in 5ta pa peida nemishe,harif mitalabim........

سلام..فکر کنم پایی که بهش لاک ابی زدین خودتونین...جالب بود موفق باشین

سلام..فکر کنم پایی که بهش لاک ابی زدین خودتونین...جالب بود موفق باشین

چه پاهای خوشکلی....یکیشو به من بدین...من میخام:دی.......حالا تو این عکسه کدومش خودتونین که ما بفهمیم پاتون کدومه:دی؟

1-
هم رشته اي من !شراره جان
فارغ التحصيل صحيح است !
2- لاك أبي
3-! ماشالله جا افتاده هم كه هستي
ترشي 7ساله
4- باي

به نظر ميرسد آن پايي كه ناخنهايش را از همه قشنگتر سوهان زده (هر چي فكر كردم اين كلمه لعنتي معادلش يادم نيومد: پانيكور بود چي بود يادم نيست حتما بهم بگو اصلش چيه) و خوب لاكش زده شراره شريعت زاده (يعني هموني كه جشن تولدش بوده و روي صندلي چرخدار نشسته) باشد. به نظر من اوني كه سمت مغرب قرار داره يعني در ساعت 9 واقع شده مال تو باشه. صحيح و غير صحيحش رو بهم اطلاع بده.
راستي قالب قبليه به نظر من چون رنگ دلنشيني داشت شايد بهتر باشه. حالا ميل خودت خونه مال شماست هر رنگي دوست داشتيد بزنيد.

اول خواستم بگم لاك آبي(چون در نگاه اول قشنگ تره)...تويي و لي بعد يه كم فكركردم و نظرم عوض شد...اون لاك نقره اي رو بيشتر احتمال ميدم تو باشي

na! eshtebah mikoni?...inja,jaaye tasaviri bekr tar ast!

سلام. اينهايي كه نظر دادن، چطور نمي فهمن كه اون پايي كه لاك نقره اي داره، خوشگلتره. همه به آبي راي دادن. شرط مي بندم اوني كه لاك آبي داره، آدم بي ريختيه. اميدوارم همون پاي نقره اي متعلق به تو باشه.

سلام شراره جان

به به چه پاهایی...هه ه
راستی اون پاهه که لاک نقره ای داره از همه خوشگلتره.....

)چشمک (

Looking for information and found it at this great site... » »