مرسی از شما

به دعا خیلی معتقدم ... التماس دعا دارم از شما

11 comments:

:)
از ته قلب براشون آرزوی سلامتی دارم

به نام خدا
سلام
تو مگو ما را به آن شه كار نيست
با كريمان كارها دشوار نيست.
توكلت علي الله

يا من اسمه و دواء ، و ذكره شفا

امن یجیب المضطره اذا دعاه و یکش و السوء

من همیشه با اعتقاداتم سر و کار دارم
یه چیزی رو امتحان کنین...اگه اعتقاد کامل داشته باشی که بیمارتون شفا پیدا میکنه حتما"همینطور میشه....من همیشه هر وقت از خدا یه چیزی می خوام اعتقاد دارم که حتما"بهش میرسم...بازم برای بیمارتون دعا میکنم...ایشالله حالش خوب میشه

پدر خیلی با ارزشه....

وفات حضرت معصومه تسليت باد.

http://irpic.mihanblog.com/
به این ادرس یه سری بزن....مشخصات تصویر رو نوشته....اهنگهاش خیلی جالبه.وقت کردی دانلودش کن

درود بر شما
لينك شما تاييد و در ليست قرار گرفت. صلاح دانتستيد لينك ما را هم در فضاي خود قرار دهيد.
بدرود

سلام
ان شاءاله كه خداوند شفا بده

امیدوارم که زود زود خوب بشن

سلام خانم شریعت زاده
تازه از سفر برگشتم
از صاحب ویلاگ شمدانی شنیده بودم که مریضی دارید و از خوننده ها التماس دعا داشتید
راستش من توی یه مؤسسه پزشکی کار می کنم حقیقت امر هم اینه که با تعداد زیادی از پزشکان اصفهانی کار می کنیم بسیار خوشحال می شم اگه کسی را داشته باشیم که بتونم براتون کاری انجام بدم
بعضی موقع ها بنده های خدا وسیله هستند تا خدابیمار را شفا بده
حق نگهدارتون