خانه ای بر آب

بازی قشنگی است، بازی با کلمات. وقتی بر روی هم سوارشان می‌کنیم و چیزی شبیه برج ازشان می سازیم و گاهی حتی فراموش می‌کنیم برایش چند پله بگذاریم یا یک پنجره که هوایی از بین کلمات بگذرد. گاهی بر روی این برج کلمات، حتی خانه‌ای هم می‌سازیم. خانه‌ای سوار بر کلمات. گاهی این خانه کاخی است بر بام کلمات؛ کاخ سفید. گاهی حتی ملکه‌ی این کاخ می‌شویم و با دامن اسکارلتی از پله‌های فرش شده کاخ بالا و پایین می‌رویم و منتظر رت باتلریم تا از در کاخ وارد شود تا سرت را روی شانه‌اش بگذاری و های وهای گریه کنی....نه نه... ملکه ها که گریه نمی‌کنند. تا سرت را روی شانه‌اش بگذاری و با یک چرخش کمرت را در دست بگیرد و لبی و خنده‌ای. بازی قشنگی است. ساختن کاخی سفید بروی کلماتی که قبلش چند حرف بی ارزش بودند و در اثر تصادف همدیگر را در آغوش گرفته‌اند.

16 comments:

نمي دانم ملكه ها گريه مي كنند يا نه...اما گريه هاي مرا سر باز ايستادن نيست...چه ديار اسرار آميزي ست ديار اشك

همه چیز را می‌شود مثل همین کلمات کنار هم چید و ازشان کاخی ساخت، کاخ سفید؛ منتهی باید راهش را دانست و پازل را با حوصله و آرامش تکمیل کرد و خنده‌ای!

همین کلمات می تونن بهترین یا بدترین نیش و نیش دارو باشن
مهم اینه که دست کی باشن

تو لينکات واردم کن با نام ِ > مردود
بعد خبرم کن

cheghadr delam baraye kalame haye ghadimim tang shode...

delaam baraye bazi ba kalamat tang shode bood

چرا هیچی نمی نویسی؟

نمی دونم چرا یاد فیلم نقاب زورو و صحنه ی رقص
: آنتونیوباندراس و کاترین زتا جونز افتادم

باباجان من... همیشه زور بالا سرت باید باشه؟ خوب بنویس دیگه و اون روی مارو بالا نیار جانم

سلام وب بسیار خوبی داری خیلی با ارزش هستش.منم یک وب دارم در بلاگفا که آمارش +7000 هست.در مورد 30نما و مطالب بازیگران ایرانی و خارجی و هندی.خیلی خوشحال می شم با وب شما تبادل داشته باشم.دوست دارم بینندگان وب من نیز با وب شما آشنا شوند.اگر تمایل به تبادل لینک داشتید وب منو با اسم 30نما31 لینک کنید و بعد خبر بدید تا وب با ارزش شما را با چه اسمی لینک کنم.یا حق
30nema31.blogfa.com

راستش کلمات اونقدر قوی هستند که مرتب برات دنیای متفاوت می سازند و اونقدر تخیلاتت کنار این کلمات سیال میشه که در آن واحد می تونی هم اسکارلت بشی هم مادر ترزا که جهان رو به صلح دعوت می کرد

از نوع نگارشت خیلی خوشم میاد می دونم و ایمان دارم خیلی خیلی خیلی در نوشتن با استعداد هستی

harfhayehyek54ri.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading harfhayehyek54ri.blogspot.com every day.
fast loans
online payday loan

Hi there I like your post