ترک اعتیاد

اپیزود اول:

بر روی تابلویی نوشته شده بود :

ترک اعتیاد درکمتر از 72 ساعت.

و من بر روی کاغذ نوشتم:

ترک عادتهای بد در کمتر از 1 دقیقه.

اپیزود دوم:

اگر یک زمانی از من خواسته شود که معتادی را ترک بدهم مطمئنا او را به تخت نمی بندم، تحدید نمی کنم، تحقیر نمی کنم، حتی او را دور از مواد هم قرار نمی دهم .... برعکس او را در مکانی اشباع از مواد قرار می دهم.

آنچه که در ترک او کمک می کند فرار، بستن، ندیدن ها نیست ... محدود کردن هم نیست....

خداوند در سر او و همه ما آی سی پردازنده ای قرار داده که گاه اتصال بین سوکت مغزش و آی سی پردازنده درست برقرار نمی شود.آنچه که من برای ترک او انجام می دهم اتصال صحیح بین سوکت مغزش و آی سی پردازنده است.مطمئن هستم پس از اتصال او خود را از آن مکان اشباع از مواد، خارج می کند.به او به چشم یک کودک نگاه میکنم نه بیمار. و به خاطر ترک عادت بدش او را تشویق میکنم.

اپیزود سوم:

به نظر من بهترین نوع اعتیاد، اعتیاد به تریاک، هروئین، حشیش و... است و بدترین نوع اعتیاد، اعتیاد به احساس مسئولیت شدید، دوست داشتن زیاد، درون ریزی شدید و دیگرخواهی.....

0 comments: