سراب کوه

مثل کوه ایستاده و بعضی ها به او تکیه دادند و بعضی ها توی دامنه اش عشق بازی می کنند.رفتم بالا و بالاتر . اونجایی که آدمها کوچیک و کوچیک می شن. از اون بالا به پائین نگاه کردم. آدم ها مثل مورچه کنارش بودند. برگشتم به عقب نگاه کردم. پشتش خالی بود. کاغذی بود.به هیچکس تکیه نداده بود.

پ . ن :یکی از کارهای جوادی که توی سن 14– 15 سالگی انجام می دادم نوشتن شعر های خواننده ها در دفتری بود .الان که فکرش را می کنم نمی دونم چرا این کار را می کردم ولی می کردم.امروز موقع کار و فکر کردن داشتم به موزیکی از قمیشی گوش می دادم ( تعجب نکنید در شرکت ما موزیک گوش کردن امری عادی است و مدیران به تنوع در کار معتقدند)که یک دفعه هوس کردم متن شعرش را اینجا ثبت کنم .چون گاهی اوقات به دردم می خوره بدجور.

گریه کن گریه قشنگه

گریه سهم دل تنگه

گریه کن گریه غروره

مرحم این راه دوره

سر بده آواز هق هق

خالی کن دلی که تنگه.......

فکر کنم امروز باید من روی صندلی داغ بشینم.

14 comments:

چه خبر شده اونجا؟
جاي ما را نيز روي صندلي داغ خالي كنيد.

من همیشه با یک یا دو بار گوش دادن شهرش تو ذهنم میمونه....
موفق باشین

میدونم اگه مرضیه گوش کنی حتما بهش علاقه مند میشی

شراره خانوم اگه دوست داشتین من لینکه 4 تا از بهترینهای مرضیه رو دارم.....خاستین خبر کنین بهتون بدم دانلود کنین.....
موفق باشین

چرا جوادي ؟

اوئل حفظ مي كردم بعد مي نوشتم و در نهايت اصلا گوش نميدادم...

بعضي وقتها واقعا قشنگه...

bayad eteraf konam ke in kare javado man too sene27 salegi hanoozam anjam midam........

پریسا مگه 27 سالته؟

سلام
برای بار اول است که اینجا می ایم و نوشته ای از نوشته های تو را می خوانم
ممنون که قابل دانستی و به خانه ی من آمدی.
سالهاست که کوه نرفته ام. یادم میاد یکی از معلمهای دبیرستان، همیشه به ما می گفت هر وقت خیلی دردسر داشتین، برین کوه. از اون بالا وقتی به شهر و آدمها نگاه می کنین، مشکلاتتون آنقدر کوچک به نظرتون میاد که از یادتون میره

سلام. خجالت كشيدم :)

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای میسازد.رویاهایش را زمین یخ زده به سخره میگیرد
و هر دانه برف به اشکی نریخته میماند

این کاره جوادیتون رو برادر من انجام میده :دی

شراره باورت میشه منم مثل تو درست همین کار رو انجام میدادم...یه حسی داشتم...انگار خالی میشدم...یادش بخیر...چقدر شراره ها مثل هم میتونن باشن!!نه؟؟؟ عزیزم خیلی خوشگل مینویسی هاااااا

ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر رو به تمامي آقايون و پدرهاي گل تبريك ميگم

اميدوارم سالهاي سال پدرهاي دوست داشتني همه عمر كنند و هر سال اين روز رو بهمراه فرزندانشون جشن بگيرند

سلام
حالا چرا صندلي داغ؟
اين شعر هم قشنگ است:
چشم هاي منتظر به پيچ جاده ..