تست

لطفا این پست را مرحله به مرحله بخونید. به انتهای پست نگاه نکنید.

مرحله اول: ابتدا با مثلث و مربع و دایره یک آدم بکشید.

مرحله دوم: حالا تعداد هر کدوم از مثلث و مربع و دایره بشمارید و یادداشت کنید.

عکسهای بالاحاصل تنیجه این تست من و همکاران گرامی است.

.

.

.

نتیجه تست ما:

من : 10 مربع + 2 مثلث + 5 دایره

رضا (همسر جان) : 10 مربع + 0 مثلث + 4 دایره

الهام : 3 مربع + 3 مثلث +1 دایره

پریسا : 2 مربع + 1 مثلث + 7 دایره

فریده : 5 مربع + 4 مثلث + 3 دایره

و آزاده هم چون پیشنهاد دهنده بود و قبلا نتیجه را می دونست نکشید و اما شخصیت جنجالی پردیسان که الان از آلمان داره این پست را می خونه و کلی حق سکوت داده در موردش چیزی ننویسم جناب حریریان: 8 مربع + 0 مثلث + 0 دایره که الهام معتقده که این تست را قبلا دیده بوده ولی خودش انکار میکنه.

. . . .

پاسخ:

تعدادمربع = منطق شما

تعداد دایره = احساس شما

تعداد مثلث = یک کلمه سه حرفی که دو حرف مشترک داره

یه جورایی با توجه به شناختی که از همدیگه داریم نتیجه این تست درست بود. خوشحال میشم اگر شما هم کشیدید نتیجه را برایم بنویسید.فقط کلک نزنید

24 comments:

khobe vallah...inam ye no sargarm kardane dige :d ....

پنج تا دایره
چهار تا مربع
یک دونه مثلث
من کله آدمکمو با دایره کشیدم. دو تا هم چشم دایره ای گذاشتم براش. بدنشو با یه مثلث نشون دادم. دو تا مستطیل به جای دستاش و دو تا مستطیل هم به جای پاهاش گذاشتم
دو تا هم کفش دایره ای پاش کردم
انقده خوشگل شد شراره که نگو

نخندي ها عين رضا شوهرت كشيدم!!!

male bande 1 morabba
wa 9 ta dayere

taghriban mesle Haririyan wali be joz badan ke orabba bud, dast-pa-sar hamash dayere bud(bishhtar manzuram beyzi hast)

wali khodam fek mikonam kheyli adame mantegi-yi hastam, zeki.

albatte ye zarre jaw-gir budam, chon aks haye badan-sazi ye site khosoof ro dide budam, kosam umad bazuha wa raan ha ro dayere bekesham ke fitness-eshun khosh-gel dariyad

benabar in be hesse un lahzeye adam ham bastegi dare

ببخشید استاد!
من منظورتونو از کلمه ی 3حرفی نفهمیدم!!
میشه بیشتر توضیح بدید؟!!

حدس میزنی نقاشی من چه شکلیه؟
:D

به فرید عزیز: پر از مربع و مثلث

:))

نع.... مربع نداشت. اصولا مربع من به کار نمیبرم خیلی

به فرید: :)) پس کلی مثلث جهنم با یک دایره

شراره عزيز@
من عكسي كه كشيدم برات ميل كردم. /63

تست جالبيه

This comment has been removed by a blog administrator.

akh akh mane bi mantegho begoo mosalas 7 moraba 1 dayere7 :o:o
kheily jaleb bood!

سلام
حتی یک مثلث هم در نقاشی من نبود! پر بود از مربع. اما راستش واقعیت چیز دیگری است. شاهد هم دارم. می توانی بپرسی!!!

تحلیلش میشه این
کسی که کله آدم رو با مثلث بکشه، قطعا آدم منطقی نیست، به هیچ منطقی کله آدم مثلث نیست. همچین احساسی هم نیست چون چجوری میشه احساس کرد که کله یه آدم مثلثه؟ خوب میمونه یه گزینه
بعد میریم سراغ بدن. همون توضیح بالا صادقه
و و و
این دو مورد مثلث
مربعش هم والا همین جوراست، من هیچ جای بدن رو فکر نمیکنم مربعی شکله مگه اینکه طرف از کار افتاده باشه، زیر تریلی رفته باشه یا یه چیزی توی این مایه ها... حالا اینکه از کجا اومده این قضیه که آدم منطقی کله آدم رو با مربع میکشه، الله اعلم
شبیه ترین شکلی که میشه به اعضای بدن مربوط کرد، بیضیه که اساسا توی این تست نیست. خودتون جای من: یه کسی بگه وای، چقدر بدنت مثل تابلوی حق تقدم میمونه (که حتما یادتونه مثلثی شکله) خیلی حرف سکسیی به نظر نمیاد، حالا حداقل به نظر من نیست
صد البته مکن نمیخوام این تست رو زیر سوال ببرم هاااا همنون جوری که هیچوقت فال قهوه، فال ورق، و اینکه بیل گیتس گداست رو زیر سوال نمیبرم
شکل بنده (آدم بنده) همه اش دایره بود (چون نزدیکترین شکل به بیضیه) و بعدش کلی مشعوف شدم که عجب آدم احساساتی ام من ، یه چیزی توی مایه های هممممم، هممممممممم، فلورانس نایتینگیل!؟؟

به فرید: یک جیغ بلند از دست توجیهات تو وپیچوندنات

وای کاش میشد منم نقاشیم و ÷پست کنم بذاری اینجا...من با 4 تا مثلث و 3 تا مربع و 5 تا دایره آدم کشیدم...هاهاه...رایتب منم اگه این تست رو روی بابایی پیاده کنم مثل همسر جان تو مثلث هاش صفر از آب در میاد

دو تا دایره
دو تا مثلث
چهار تا مربع

salam
teste jalebie vali man daghighan bar akse ino shenide boodam yani dayere neshaneye mantegh va morabae ham ehsasat.
movafagh bashi

سلام. تست قشنگی بود. کاش آخرش رو نمی خوندم. متاسفانه به حرفت گوش نکردم.

Very cool design! Useful information. Go on!
saab 9 3 check engine light