شراره به توصیف همکاران

این پست از طرف همکاران گرام نوشته شده . اینجانب در برابر نوشته های آنها هیچگونه مسئولیتی ندارم.

توصیف شراره در یک جمله:

الهام : شراره یک کلاغ ژیگوله که 90درصد مواقع حرفها و اخبارش درسته. اگه نباشه دل آدم می گیره.

آزاده : شراره یک دوست خوب ، دلسووووووزززززززز ، خوش تیپ ، اجتماعی ، دارای شخصیت رهبر در جمع ، سخت در ظاهر نرم در باطن، منظم و روی برنامه برعکس من ، یک مشاور عالی و اما بدی هاش : می سازه ، می سازه ، می سازه ولی یک دفعه می ریزه به هم و به قول خودش میگه ( دلم خواست! ).فکر می کنه تاثیر پذیر نیست ولی شدیدا تاثیر پذیره.اگه نباشه : اولین اتفاق در نبود شراره بسته بودن درب اتاقش که من گیج اول فکر می کنم روی صندلی داغ نشسته که درب را بسته بعد که درب را باز میکنم می فهمم که ا... نیستش .دومین اثر نبودنش در اوقات تفریح کاریه که نمی دونی کجا بری و خوب البته بقیه بچه ها در این روز بیشتر از احوال هم خبر دارند. سومین اثر سر ناهاره در اوج سکوت و بی آرامشی غذامون را می خوریم که خیلی هم جالب نیست.

پریسا : همینه! عموما! اینا تکه کلامهای شراره است.این شراره خانوم را من به زور باهاش دوست شدم .حالا شده یک دوست خوب که خیلی خیلی طرفدار علی ( همسربنده ) مثل خواهر شوهر ها. در ضمن این خانم خیلی رئیسه خدائیش منکه ازش حساب می برم.از تیپش نگو ...بیسته . معتقده چهارشنبه با همسرانتون بحث نکنید چون پنج شنبه جمعه تون خراب میشه. عاشق تهران پاساژ قائم و میلاد نور و کفش allstar . خلاصه شرارس دیگه ....اگه یه روز نباشه جاش خالیه. حسابی اگه بگم چرا جاش خالیه باید خیلی ازش تعریف کنم فقط می گم جاش خالیه چون یک خواهر مهربون و خوبه.فکر کنم صندلی داغش هم دلش واسه ما تنگ میشه. البته وقتی نیست یا وقتی ما نیستیم صداشو حتما می شنوی.

بهناز: شراره یه دوستیه که هم حال می ده هم یک موقع هایی حال آدم را می گیره.اگر یه روز نباشه همه به کارشون می رسند و الهام هم چسبیده به صندلی اش.

رضا: منظم و دقیق و ثانیه ای و عجول و لجباز . خدا نکنه چیزی به مغزش برسه فورا باید اجرا کنه. سرش بره زیر قولش نمی زنه.متعلق به همه است. به فکر همه به غیر از خودش . وقتی بیمار میشه اصلا به فکر خودش نیست ولی خدا نکنه کسی دیگه بیمار بشه . گاهی وقتها آدم از محبتهای زیادش کلافه می شه. زود جوش می یاره. تفکراتش منحصر به فرد تا حالا کسی را ندیدم مثل شراره فکر کنه.پیش بینی هاش 95 درصد درسته. خوابهاش حرف نداره.خسیس نیست. توی کار جدی و سخت. هر کاری ازش بخواهی انجام می ده. عاشق مشاوره. عاشق لباس و کفش. خدا نکنه از کسی متنفر بشه البته دیر به دیر این اتفاق می افته. پدر خودش را در می یاره نه اون شخص را. گاهی وقتها خیلی ترسو . گاهی وقتها بی فکری می کنه. ولی باید همه چیز را تجربه کنه. توی کار که موفقه توی خونه داری هم از مامان من که بهتره.یک شغلهای دیگه هم غیر حرفه اصلیش دوست داره که بهتر اینجا نگم.همیشه خودشه. شاید چیزی را نگه ولی دروغ نمی گه. قهر نمی کنه . دلش آرشیو غصه های همه است ولی به روی خودش نمی یاره.

اگه یه روز نباشه من با خیال راحت تمام کارهام انجام می دم ( خنده بدجنسی )

0 comments: